sobota, 21 lutego 2015

Lodovica Comello: "Nie martwcie się, nie będę się jak Miley Cyrus ..."

 Dziś przetłumaczę wam kolejny wywiad tym razem będziecie mogli przeczytać w nim najciekawsze informacje o naszej idolce.Wywiad jest dość krótki jednak na pewno ciekawy.


Nie lekceważ Lodo  Comello. Jeśli masz do czynienia z dziećmi poniżej 14. To kobieta w której z pewnością widać potencjał Francesca jedna z najlepszych przyjaciółek   głównej postaci w seerialu Violetta; ale jeśli jest ci obca wiedz  , że ta 24-letnia kobieta z San Daniele del Friuli, idolka   wczoraj nastolatek , jest pierwszą  włoską gwiazdą która ma miliony fanów po zagraniu w  serii Disneya.Jest to ktoś, kto może sobie pozwolić na pozostawienie Violetty i obsady i zmieniając marzenia w rzeczywistość ruszyć w światową trasę w Której ilość dat koncerów mogłaby spowodować spadek ilośći sprzedanych biletów. Ale ona się nie poddaje  . Ubrana w czarną, kurtkę i  , buty z ćwiekami krótko  i profesjonalne profesjonalnie przemawia i jest zdecydowana. Jej drugi album, Mariposa,  już wyszedł. Spotykamy się w Mas, centrum szkoleniowym w Mediolanie, Do którego  przyszła pięć lat temu po ukończeniu szkoły średniej. W związku z tym, w 2012 roku wyjechała do Buenos Aires, aby nakręcić serię(Violetta).  

 Jak doszłaś do tego wszystkiego ?
Byłam na przesłuchaniu. Studiowałam wiele.Gitara w wieku  od 6 do 15. Następnie śpiew, taniec, aktorstwo. Po ukończeniu szkoły średniej zdecydowałam, że to będzie   moja  droga 

 Jako mała dziewczynka  marzyłaś o innej karierze ?   
Aby stać Elisa, Dorastałam słuchając jej muzyki. Violetta pomogła mi spełnić moje marzenie    i wzmocniła je . Chciałam śpiewać, nic innego.

 Dziś nie nosisz opasek .
 Opasek na głowę ??? Nie, mam do nich odrazę. Nigdy więcej nie chcę ich widzieć w moim życiu.
 Tylko obcasy i sexy jak Madonna?
Nie, wolę się wygodę . Będę jak jestem dziś: trochę "bardziej agresywny, bardziej rockowy, mniej" fiocchettosa ".

 W telewizji byłaś bardzo słodka, poczułaś potrzebę odciąć się  od tego wszystkiego tego cukru?
Nie, w środku jestem spokojna.Buntowniczką jestem tylko z  wyglądu.

Z serii Disney wyszły gwiazdy popu Miley Cyrus i Demi Lovato.Słyszałaś o nich ?
Znalazłam się w pierwszej części podróży. Podczas pracy z Disney szanują znak, że jesteś tam  przypisany, ale kiedy to się kończy  , czujsz że musisz docenić to, co masz. To nie znaczy, że chcą się rozwijać w kierunku Miley Cyrus, daleka jestem od tego.

 Lepiej w kierunku Raffaella Carra?
"Raffaellona ... Cóż , przeszedł do historii, pełną Show Girl. A jeśli myślisz o innych włoskich gwiazdach albo w Ameryce Łacińskiej, Laura Pausini jest moim bogiem .


 Przetłumaczyłam wam wywiad z Tej Strony kilka pytań jest dla mnie niejasnych ale tak to wygląda po przetłumaczeniu na nasz język :)
 Zdenerwował mnie początek "Nie lekceważ Lodovicy Comello jeśli masz do czynienia z Dziećmi poniżej 14 lat" Lodo ma również dużo starszych fanek i fanów :/
 .

2 komentarze:

  1. Ten początek to naprawdę powalający. Jakby nie wiedzieli, że ma wielu fanów 30+ -.-

    OdpowiedzUsuń

Czy podobał ci się post ? Napisz swoją opinię w komentarzu 1 opinia = o wiele więcej motywacji do kolejnych wpisów, więc nie wahaj się i komentuj każdy wpis ! :)