niedziela, 7 czerwca 2015

Ekskluzywny wywiad z Lodo specjalnie dla naszej strony!



Jak wiecie podczas pobytu Lodo w Polsce miałam przyjemność przeprowadzenia z nią krótkiego dosłownie 5 minutowego wywiadu, ale ponieważ Sony nie przesłało nam wideo w dobrej jakości opublikujemy wywiad,w wersji pisemnej
 


Pytanie: Czy liczba 22 znaczy coś specjalnego dla Ciebie?
Lodo: Ponieważ moja koszulka? Jakie dobre pytanie. Nie [śmiech], ale interesującą rzeczą jest… wiecie, że każda liczba ma jakieś znaczenie i w Ameryce Południowej liczba 22 oznacza szalony gość. Więc… szaleństwo.
Pytanie: Jak wyobrażasz siebie za 5 lat?
Lodo: Za 5 lat. Widzę siebie z dużą ilością CD, dużą ilością koncertów i.. Nie, czuję, że będę robić muzykę, tylko muzykę. „Violetta” była specjalną rzeczą, którą zrobiłam, ale nie jestem aktorką. Próbowałam. Nauczyć się jak grać w Violetcie. Rzeczą, którą kocham to muzyka i dlatego chce to robić/dlatego to będę robić.
Pytanie: Zdradzisz nam jakiś sekret na sukces? / Masz jakieś sposoby na sukces?
Lodo:  Sekret.. The rule is we all starting a lot. Musisz być naprawdę naprawdę przygotowana, ponieważ to współzawodnictwo w tym świecie bardzo aaa. Jest wielkie współzawodnictwo. Więc ty musisz próbować, być jednym najlepszym.
Pytanie: Dlaczego akurat tytuł książki TuttoIlRestoInCuenta ?
Lodo: Todo el resto no cuenta  jest moją piosenką na moim albumie, tym tytułem chciałam pokazać, że rzeczy, które nie mają znaczenia, małe rzeczy. Piękne chwile powodują szczęście, codziennie. Nie wiem. Dla mnie to jest muzyka, może pomóc. Nie wiem, zakupy, spotkania z przyjaciółmi te rzeczy mają znaczenie to wszystko ma znaczenie ale cała reszta nie ma znaczenia.
Pytanie: Mogłabyś coś poradzić nieśmiałym osobom, aby stały się bardziej pewne siebie?
Lodo: Każdy powinien wiedzieć, że jest piękny jaki jest. Byłam bardzo nieśmiała, będąc nastolatką. I wiecie, co mi pomogło? Zajęcia aktorstwa. Ponieważ pomogły mi się otworzyć na innych ludzi. Stać przed nimi, to pomogło mi stać się bardzie pewnym siebie. Powinniście spróbować.
Pytanie: Co czujesz kiedy przyjeżdżasz, do obcego ci kraju?
Lodo: Co czuję? Lubię, uwielbiam podróżować. Niestety nie mogę odwiedzić każdego miasta ponieważ pracuję dużo. Ale uwielbiam poznawać nowych ludzi, poznawać nową kulturę, uwielbiam pierogi.
Pytanie: Jaka była twoja reakcja na to, że masz sporo fanów w Polsce? Czy chciałabyś coś dla nich powiedzieć?
Tak naprawdę, byłam naprawdę zaskoczona Wami wszystkimi. Jesteście szaleni. Najbardziej szaloną rzeczą, kiedy dodaje coś na Twittera czy Facebook. Czytam komentarze i większość komentarzy jest: „Polonia te Amo” blabalab „Come to Polonia”. Wszyscy Polacy. Co?! Tak ich dużo. WOW! I dlatego chciałam zrobić coś specjalnego dla Was z piosenką, przyjazdem tutaj. Bardzo doceniam to!
Pytanie: Która piosenka z albumu "Mariposa" będzie 3 singlem ?
Lodo: Nie wiem, naprawdę nie wiem. Nie powiem Wam. Jest piosenka, którą kocham „Ci vediamo quando e buio”. Też ją uwielbiasz! (Lodo pokazująca na Ewę) Ale sądzę, że nie zgodzą się na nią jako następny singiel. Nie pozwolą mi. [śmiech]. Nie wiem.
Pytanie: Gdybyś mogła wybrać jednego piosenkarza/piosenkarkę z którym/którą mogłabyś nagrać piosenkę bądź nakręcić videoclip, kogo byś wybrała? 
Lodo: sądzę, że wybrałabym Bruno Marsa. Sądzę, że jest naprawdę cool. Uwielbiam jego muzykę.
Pytanie: Czy mogłabyś powiedzieć coś dla polskich fanów?
Lodo: Dziękuję. Jak to brzmiało? I love you, dziękuję, buziak, pierogi, Warsaw. To jest za trudne.

9 komentarzy:

  1. Cudny wywiad :) Uwielbiam Lodovikę :D

    Zapraszam do mnie:

    http://masquedos.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny wywiad <3 A kto go przeprowadzał ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś nominowana do LBA na moim blogu:
    lodovicacomello-news.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wywiad, naprawdę. Jedyną rzeczą, która mnie tu niepokoi to PRZECINKI. Przecinki stawiane przez Ciebie w nieodpowiednich miejscach ("Wczoraj, z kimśtam", "Była, w Polsce"), przed przyimkami prostymi. Pierwsze zdanie powinno wyglądać tak:
    "Jak wiecie podczas pobytu Lodo w Polsce miałam przyjemność przeprowadzenia z nią krótkiego dosłownie 5 minutowego wywiadu, ale ponieważ Sony nie przesłało nam wideo w dobrej jakości opublikujemy wywiad w wersji pisemnej."
    Oczywiście nie odbieraj tego za krytykę czy coś, taka rada na przyszłość. Pozdrawiam. ;) M.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobry pomysł na bloga! :)
    Świetny wywiad, serio.
    ----------------------------------------------
    http://mellqqa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały wywiad, nie dałabym rady takiego przeprowadzić, bo płakałabym ze szczęścia mając przd sobą Lodo.
    Buziaki ;-***

    OdpowiedzUsuń

Czy podobał ci się post ? Napisz swoją opinię w komentarzu 1 opinia = o wiele więcej motywacji do kolejnych wpisów, więc nie wahaj się i komentuj każdy wpis ! :)