niedziela, 24 maja 2015

"Cała reszta nie ma znaczenia " (Moja recenzja)

 Ponieważ na stronie zgodziliście się na recenzje książki "Cała reszta nie ma znaczenia", a ja naprawdę uwielbiam pisać recenzje zwłaszcza książek, które mi się podobają postanowiłam spróbować ocenić książkę naszej idolki.Oczywiście postaram się być obiektywna :)

 Na początku strasznie się ucieszyłam słysząc, że nasza Lodo wyda swoją biografię!
Czytając kiedyś książkę Tini, którą dostałam do recenzji pomyślałam "Fajnie by było gdyby Lodo napisała taką książkę" 
Jak się okazało nie musiałam długo czekać.Sądziłam jednak, że na Polską wersje tej książki będziemy musieli jeszcze sporo poczekać, więc przeżyłam szok gdy napisał do nas na stronę Pan, z wydawnictwa Rebis mówiąc, że podczas spotkania, z Lodo, w Polsce czyli 7 maja wydadzą jej biografię.Szczerze mówiąc nie za bardzo mu na początku wierzyłam, bo przecież jak  to możliwe, żeby przetłumaczyli książkę, w tak krótkim czasie? 
Jednak im więcej się dowiadywałam na ten temat tym bardziej wszystko wydawało mi się prawdziwe.Jak się okazało Wydawnictwo przetłumaczyło książkę, w zaledwie miesiąc i  5 dni! 
Niesamowite prawda? 
Ale wróćmy do recenzji :

Książka nie jest typową biografią, jest bardziej pamiętnikiem, z życia naszej Lodo, w którym zabiera nas, w swój świat.
(Lodo nie zgodziła się, aby ktoś pisał tą książkę za nią.)
 Twarda okładka, w dwóch kolorach czerwonym oraz białym cechuje się prostotą.Według mnie jest to na plus ponieważ zostało tu umieszczone tylko, to co konieczne, a twarda okładka zapobiega niszczeniu się książki.




 Zaczyna się stroną z emotikonami, gdzie znajdziecie również wydrukowany, w każdym egzemplarzu książki autograf naszej idolki.Według mnie emotikony idealnie oddają charakter naszej Lodo : Zabawny, uśmiechnięty, czasem szalony.


Ale  przecież nie należy oceniać książki po okładce prawda? Wewnątrz Dudu wprowadza nas, w swój świat, stara się nam pokazać siebie jako LODO i przekazać nam wszystko co powinniśmy o niej wiedzieć.Znajdziemy tu dużo zdjęć nigdzie wcześniej nie widzianych, anegdoty, z życia naszej idolki, opis jej rodziny przyjaciół, zobaczymy nawet proces tworzenia albumu "Mariposa"









Nie wiem jak wy, ale ja jestem DUMNA, że jesteśmy DRUGIM, w kolejności krajem gdzie została wydana biografia naszej Dudu.Wy też ?


Podsumowując książka naprawdę mi się spodobała i bardzo chciałabym przeczytać jej drugą część.Nie zgadzam się, z opiniami innych, że "za mało osiągnęła, żeby napisać biografię" 
Według mnie Lodo chciała, w ten sposób być jeszcze bliżej, z fanami i to właśnie, w prezencie dla nas pokazała nam swój świat, za kulisami, pokazała jaka jest naprawdę.

A wy czytaliście już tą książkę? Podobała się wam?Co sądzicie, o recenzji ?

8 komentarzy:

  1. Książkę Lodo przeczytałam i wg mnie jest naprawdę świetna! Gdy ją czytałam poczułam się o wiele bliżej z Lodo i dzięki niej jeszcze bardziej pokochałam Lodovice <3 Ta biografia to strzał w dziesiątkę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę krótka ta recenzja i tak naprawdę o niczym szczególnym nie mówi..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja, to moje zdanie odnośnie książki.Nie dokładne opisywanie jej treści :)

      Usuń
  3. Przeczytałam biografie. Podobała mi się. Uważam że została napisana poprawnie. Twoja recenzja zawiera to co najważniejsze, nie mam większych uwag.
    Myślę że czytając książkę zbliżyłam się z Lodovicą uczuciami. Mam nadzieję że Lodo zostanie sobą, i nadal będzie dążyć do wyznaczonego celu.
    - Oliwia Bartczak

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. mam jeszcze jedno pytanie, kiedy wyniki na biografię Lodo ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tą książke i jest super
    JUMAR90

    OdpowiedzUsuń
  7. Lodovica ślicznie śpiewa! ♥
    -----------------------------------------
    http://mellqqa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Czy podobał ci się post ? Napisz swoją opinię w komentarzu 1 opinia = o wiele więcej motywacji do kolejnych wpisów, więc nie wahaj się i komentuj każdy wpis ! :)