wtorek, 20 marca 2018

Lodovica Comello "W poszukiwaniu prostoty"

Niedawno tłumaczyłam wam dość mocny wywiad Lodo dla VanityFair 
Wywiad był osobisty i możecie przeczytać go Tu. Tym razem dwa dni temu podczas 
 Samsung Digital Week w Medialnie Dudu udzieliła kolejnego wywiadu dla tego magazynu tym razem poświęconego w pełni "Una Canzione Per Me"
Jeśli jesteście ciekawi co powiedziała to zapraszam do wywiadu! 
"Unikalny, oryginalny sposób, aby aktywnie uczestniczyć w tworzeniu mojej następnej płyty, dla osób które zawsze podążają za mną" Tak Lodo określa projekt UCPM.
"W moim życiu główny temat teraz to muzyka!" dodaje Comello.
"Mam adres, pod którym mogą do mnie napisać osoby w potrzebie. Często znajduję wśród  maili wielu autorów, kompozytorów. "Ale dlaczego tego nie wykorzystujesz? Dlaczego tego nie śpiewasz? Pomyślałam więc, że dobrym pomysłem byłoby uruchomienie tego projektu"


Czego szukasz w piosence?

"Dobre pytanie. Nie wierzę, że istnieje matematyczna formuła, która może stwierdzić, czy dany utwór jest piękny, czy też nie. To, czego szukam, to melodia, która mnie zachwyci i tekst, w którym użycie słów jest proste"

Proste?
Proste?
"Nie ma już ery wielkich autorów posługujących się poetyckimi, szlachetnymi językami. Dzisiaj potrzebujemy szybkości, szybkości i lekkości. Każdy, komu uda się przekazać emocje w prosty i bezpośredni sposób, posiada wielki talent "

Jak twoi fani zareagowali na projekt "Una Canzione Per Me"?

"Przyszło ponad 1500 piosenek. Rezultat, który przekroczył nasze oczekiwania. Przychodziły maile z Czech, Brazylii i Rosji. Niektóre piosenki są wykonane i wykończone, inne to refreny, muzyka, zwrotki, pomysły do ​​pracy"


Gdybyś mogła "ukraść" piosenkę z repertuaru dowolnego artysty, którą byś wybrała?

"Myślę, że prawie cała dyskografia Elisy. Z drugiej strony jeśli mam wybrać jedną piosenkę to wybieram "Every Little Thing She Does Is Magic " Police.
To jedna z piosenek mojego życia"

Piosenka kojarząca się ze szczęściem?

"O mój Boże, w tej chwili, która jest radosną chwilą mojego życia, muszę powiedzieć, że słucham dużo Ghali. Nie chodiz nawet o to że ma radosne piosenki, ale po prostu bardzo je lubię (śmiech). Jest interesującą postacią z ciekawą historią do opowiedzenia. Inny dobry autor 
 Calcutta" 


Jakich artystów słuchasz kiedy masz złe dni?

"Powiedziałbym, że świetni piosenkarze i autorzy piosenek, ta według mnie głównie Włosi. Na froncie zagranicznym jestem fanem Sia, Ellie Goulding i popu północnoeuropejskiego ".

Kto dokładnie?

"Jest piosenkarz, osiemnastolatek, którego śledziłem od jakiegoś czasu. Nazywa się Aurora, to norweski śnieżny goblin, coś w rodzaju dzisiejszego Bjork "

Piosenki Ghali często przekazują wiadomości społecznościowe. Czy ty chciałabyś śpiewać o podobnych tematach?

"Zawsze lubię lekkość. Otrzymałem kilka innych propozycji, ale nie sądzę, żebym zaśpiewała np o polityce" 

Jesteś także aktorką. Dlaczego więc nie zrobisz konkursu na scenariusz do filmu w którym byś wystąpiła?

"Dlatego, że obecnie żyje muzyczną stroną mojego życia, ale to może być świetny projekt na jutrzejszy dzień "

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czy podobał ci się post ? Napisz swoją opinię w komentarzu 1 opinia = o wiele więcej motywacji do kolejnych wpisów, więc nie wahaj się i komentuj każdy wpis ! :)