poniedziałek, 21 marca 2016

Nowy album Lodo już niebawem?



Nie ma co udawać : Nasza Lodo osiągnęła najwięcej z ekipy "Violetta" jako Solistka 
Dwa solowe albumy : "Universo" (Wszechświat) i "Mariposa" (Motyl), oraz masę innych projektów (niektórych jeszcze nie znamy) pokazuje nam codziennie, że aby spełnić marzenia wystarczy ciężko pracować i wierzyć że "Todo es Posible" (Wszystko jest możliwe) 
Ostatnio jako prowadząca włoskiego "Mam talent" miała masę na głowie, a przecież niedawno skończyła się jej światowa trasa koncertowa! 
Jednak nasza idolka nie próżnuje i na konferencji prasowej dla "Mam Talent!" zdradziła mediom, że najprawdopodobniej nowy album pojawi się już na jesień!
Na Twitterze podczas #AskLodo   gdzie odpowiada na pytanie fanów odpowiedziała  : "Wkrótce" oraz "
"Dużo pracuje, dzieją się naprawdę piękne rzeczy i nie mogę się doczekać, aż będziemy gotowi!""
Ja osobiście jestem dumna z Lodo choć będę miała mały problem bo np mój idol Jorge Blanco również pracuje nad solowym albumem i planuje trasę więc będzie dość  jeśli zechcą przyjechać do PL w podobnym czasie (Choć bardziej prawdopodobne że Lodo nas odwiedzi ponownie) 
Jeśli będzie wiadomo więcej szczegółów o albumie to odrazu zacznę rozmawiać z Sony o promocji płyty w Polsce :) 
Jeśli chcecie być na bieżąco śledzicie nas codziennie na FB.
A wy jak sądzicie Lodo odwiedzi nas ponownie?

4 komentarze:

Czy podobał ci się post ? Napisz swoją opinię w komentarzu 1 opinia = o wiele więcej motywacji do kolejnych wpisów, więc nie wahaj się i komentuj każdy wpis ! :)