wtorek, 31 stycznia 2017

Jak romantyczna zakazana miłość


Dzisiaj w najnowszym wydaniu magazynu TV Sorrisi, na którego okładce można znaleźć Lodovikę Comello wraz z resztą gwiazd, które wystąpią na Festiwalu Sanremo już 7 lutego, można przeczytać słowa piosenki Il Cielo Non Mi Basta [tłumaczenie] oraz wywiad z Lodo. W rozwinięciu posta: tłumaczenie magazynu oraz zdjęcia. 


Od serii "Violetta", która zdobyła sławę na całym świecie po TV show "Singing in the car" na kanale TV8, z dwoma albumami i rola w filmie "Poveri ma Ricchi", Lodovica Comello stworzyła sobie poważne CV. Gdzie teraz może dopisać również swoje pierwsze Sanremo. Zdobyłam tak wiele doświadczeń ale te emocje są inne niż wszystkie. "Wielu wielkich artystów stąpało po tej scenie i jest to dla mnie wielkie wyróżnienie." Przyznaje fruilijska artystka. "Jak się czułam kiedy wygrała moja rodaczka Elsia?" Wspomina. "Ona jest moją inspiracją!". Comello na Sanremo zaśpiewa swoją interpretacje "Il cielo non mi basta". "Kiedy autor Federica Abatte zaproponowała mi to byłam wniebowzięta." Mówi. "To jest ballada inna niż wszystkie, ponieważ opowiada historie zakazaną dwóch kochanków, intensywny związek, który żyje małymi momentami. Szalone uczucie, ale romantyczne." W międzyczasie Lodovica przygotowuje swój kolejny album "Pracuje cały czas i ukaże się on na wiosnę. Jestem w fazie tworzenia i nie spieszę się" mówi Comello. "Teraz moim priorytetem jest cieszyć się z przygody jaka jest Sanremo: chce być zdziwiona i chce zadziwiać. Będę również pracować nad moim strojem: wskaźnikiem są kolory, które są teraz moim znakiem rozpoznawczym".

Tłumaczenie dla bloga wykonała Oliwia. 

Co sądzicie o artykule? Moim zdaniem jest ciekawy, bo wiemy że Lodo nadal pracuje nad albumem i już wkrótce możemy go usłyszeć! Ja się już nie mogę doczekać, a wy? 

Galeria zdjęć z magazynu: [klik]. - nieco później. 

2 komentarze:

  1. Hej, wiesz może czy Lodo będzie miała jakiś koncert w tym roku u nas?

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wywiad. Możemy się z niego dużo dowiedzieć o Sanremo oraz płycie Lodo! Nie mogę się już doczekać!

    OdpowiedzUsuń

Czy podobał ci się post ? Napisz swoją opinię w komentarzu 1 opinia = o wiele więcej motywacji do kolejnych wpisów, więc nie wahaj się i komentuj każdy wpis ! :)