piątek, 10 lutego 2017

Wywiad dla magazynu "TuStyle"

Przetłumaczyłam dla was wywiad Lodo dla magazynu "TuStyle" możemy się z niego sporo dowiedzieć o współpracy Lodo z Disneyem i jej relacji z ekipą V, początkami kariery, oraz tego jak radzi sobie nadążając z wszystkimi swoimi projektami na raz!
Jeśli jesteście ciekawi reszty to zapraszam do posta ^^






Niewiele młodych par decyduje się na małżeństwo jak to było z wami? 
Lodo; "Byliśmy na lotnisku i pomyśleliśmy "Czemu nie?" miesiąc później byliśmy małżeństwem.
To był jednocześnie najbardziej szalony i nieświadomy, ale i  najbardziej trafny wybór w moim życiu."
Violetta była fenomenem dlaczego zrezygnowałaś? 
Lodo : "Były 3 sezony w tv i jedna trasa. Potem zdecydowałam, że chcę poświęcić się muzyce nie aktorstwie. Miałam też okazje działać jako prezenterka to było niesamowite doświadczenie. Na początku nie znałam hiszpańskiego i zastanawiałam się  " Jak to zrobię bez rodziców?" 
Ale tam znalazłam  drugą rodzinę.Nigdy nie było między nami konkurencji. Teraz mamy grupę na WhatsApp z obsadą. Przeniesienie się z Włoch do małego miasteczka w Buenos Aires  zmieniło mnie na lepsze. 
Co dokładnie?
 Nauczyłam się ufać innym i odkryłam nowe światy całkiem inne niż te w których dorastałam jako dziecko. 
Moja siostra zawsze powtarzała "Jeśli chcesz zawsze możesz wrócić" 
To brzmi jak starsza siostra..
Lodo " Nie zapomnij, że byłam Francescą najlepszą przyjaciółką głównej bohaterki.
Przez wiele lat byłam powiernikiem tysięcy dziewczynek, mój profil na Twitterze często wyglądał jak poczta od sera, dawałam rady odnośnie relacji z rodzicami itp dla pokoleń nastolatków 
Jaka jest najważniejsza rzecz jakiej nauczyła cię rodzina? 
Lodo: "Zdecydowanie jedna z najważniejszych rzeczy to fakt, że najpierw jest obowiązek, a potem czas na przyjemności. Nauczyli mnie też ciężkiej pracy i dążenia do celu mimo porażek. 
Uwielbiam ich mimo że mój tata pisze często żenujące informacje o mnie do moich fanów na Twitterze."
Tv, Film z Fausto Brizzi, Sanremo i płyta. Jaki jest  twój sposób by nadążyć z tym wszystkim? 
Lodo: "Uczyłam się w MAS w Mediolanie przygotowując się ciężko by wiedzieć  jak robić to wszystko potem zatrzymałam się przy muzyce, a kiedy zaczynam się nudzić próbuje wszystkiego.Jasne, że nie jest łatwo, że zdarzają się trudności, ale daję radę."
Jakieś przykłady trudności? 
Lodo: "Na planie filmu "Bideny ale Bogaty"  nie jestem przyzwyczajona do takiego trybu pracy.
kilka scen na dobę, reklamy w tv i konferencje i powiedzmy sobie szczerze styl Disneya jest inny.
Fausto podszedł kiedyś do mnie i powiedział "Lodo trochę mniej!" 
Jak sądzisz dlaczego gwiazdy typu Britney spears i Lindsay lohan miały momenty na dole w swojej karierze? 
Lodo : "Powiem ci jak to było w Disneyu: Tam kontrolowali wszystko  to co mówisz, piszesz, zdjęcia które publikujesz. Wychodząc z stamtąd nie mogłam się doczekać by zrobić te wszystkie zakazane rzeczy, a w moim przypadku i tak kontrola była mniejsza bo byłam postacią drugoplanową.
Najgorzej miały główne gwiazdy, a u nas  prawdziwą gwiazdą była Martina Stoessel " 
Chciałabyś znowu współpracować z Tini?
Lodo : "Tak, ale sądzę, że ona myśli inaczej..."
Tak   

2 komentarze:

  1. Świetny wywiad! Lodo bardzo dużo pracuje i to jest niesamowite, że mimo zmęczenia i braku czasu zawsze znajduje czas dla fanów, rodziny itp. Zaciekawił mnie wątek z kontrolą Disneya. Lodovica rzeczywiście nie miała łatwo przez taką kontrolę, a co dopiero Tini. Chciałabym by obie nagrały jakąś piosenkę ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ❤ Powiem ci że ja też przez czas tłumaczenia tego wywiadu zrozumiałam jak mało swobody mają gwiazdy Disneya choć już od dawna widać że sława nie jest tak kolorowa jak się wydaję....

      Usuń

Czy podobał ci się post ? Napisz swoją opinię w komentarzu 1 opinia = o wiele więcej motywacji do kolejnych wpisów, więc nie wahaj się i komentuj każdy wpis ! :)