poniedziałek, 27 lutego 2017

{Wywiad} Lodo dla vanityfair


Prosto z festiwalu Sanremo i Singing in the Car Lodovica Comello jest gotowa, aby wrócić do prowadzenia  Italia's Got Talent na TV8. Chociaż dużo już osiągnęła  mówi : "Robiłam tak wiele rzeczy i chciałbym ciągle  się rozwijać...»



Zaczynamy od promo trzeciego wydania włoskiego Italia's Got Talent który jest trochę w stylu "La La Land" . 
Lodo : "To prawda, że chcieliśmy się wzorować na tym musicalu, aby pokazać, że mamy sędziów i prawdziwe talenty . Poważnie to była świetna zabawa, rap Franka, to jest coś wspaniałego. "

Drugi sezon nadchodzi , czego należy się spodziewać?
Lodo: "Poza nowym  artystami, będziemy świadkami zaciętej walki jury. Oni są zbyt pełni miłość i widać to najbardziej podczas gdy w tym sezonie będzie potyczka. Ja jednak płaczę cały czas. W tym roku byłam bardzo podatna na łzy, nie wiem dlaczego. "
To nie jest łatwe?  
 "Tak, bo poznaje  wiele uczestników  którzy wchodzą na scenę. Moim szczęśliwym i jednocześnie niewdzięcznym zadaniem jest poznawać konkurentów zanim się oni pojawią, a tym samym podczas występu znam ich trochę bardziej niż inni czuję ich emocje przed wykonaniem, widzę jak drżą, płaczą, i przygotowują się pełni stresu . Trochę jak ja na początku: Wiem, co to znaczy umieścić w 3 minutowym występie wszystkie oczekiwania naraz. To nie jest łatwe i podziwiam ich tak bardzo za to. "

Tymczasem nadal być możemy oglądać cię w Singing in the car w zeszłym tygodniu widzieliśmy cię  w stroju Sailor Moon wraz z Criss Angel.

"To był najwyższy szczyt mojej kariery, realizacja snu . Teraz tylko muszę tańczyć z Bruce Springsteen na wysokiej scenie  Dancing in the Dark".
 Inne zmiany na horyzoncie?
 "Powiem ci tylko, że dzisiaj ja będę ubrana jak Jessica Rabbit z Valeriona Marini zobaczysz co zrobiliśmy razem."

Posiadasz bogate  doświadczenie, ale także bardzo dużą liczbę zwolenników, co wydaje się mieć pierwszeństwo przed twoimi doświadczeniami zawodowymi. Czy to ci przeszkadza?

"Zdaję sobie sprawę, że stało się to teraz moja wizytówką ". Lodovica Comello, który ma miliony zwolenników na portalach społeczniościowych" Bardzo się cieszę że mam tyle fanów i często działa to na moją korzyść , ale żałuję, że jest to często jedyna broń  którą często występuje przedemną. Także dlatego, że mam własne doświadczenia, robiłam i chcę zrobić tak wiele rzeczy i chciałbym skupiano się także nad tym. "


Tymczasem wróciłaś z Sanremo, gdzie zdobyłaś dwunaste miejsce.

"To był wolny wybór strategii, wybór serca. Voelvo przynieść kawałek, który mnie rozbawił i który przemówił do na mnie: Chciałem złożyć hołd wielkiej Mina w sposób osobisty, z dala od walki czy rywalizacji  . To był mój sposób na występ i jestem bardzo zadowolona, że odkryłam że tak dużej ilości młodych  ludzi podobało się to co zobaczyli. "


Wystąpił w telewizji i kinie, byłaś prowadzącą , podróżowałaś po świecie, wystąpiłaś na Sanremo: co jeszcze chciałabyś osiągnąć teraz?
Moje największe marzenie? Wystąpienie w musicalu! Myślę że jedynym sposobem na eksperyment o 360 stopni jest wystąpienie w musicalu typu " Mamma Mia". Moje serce należy do musicali! Ja na wielkiej scenie z wielką publicznością i kto wie co może się wtedy wydarzyć

1 komentarz:

  1. Świetny wywiad! Zobaczyć Lodo w muscialu to byłoby niesmowite!

    OdpowiedzUsuń

Czy podobał ci się post ? Napisz swoją opinię w komentarzu 1 opinia = o wiele więcej motywacji do kolejnych wpisów, więc nie wahaj się i komentuj każdy wpis ! :)