niedziela, 12 marca 2017

(Wywiad) Lodo dla Vanity Fair

Ostatni wywiad który dla was tłumaczyłam na blogu również był dla Venity jednak tu możemy się dowiedzieć więcej o życiu prywatnym Lodo: O tym jaka jest w związku, czemu tak bardzo ceni sobie prywatność, oraz czy chce mieć dzieci? 
Jeśli jesteście ciekawi reszty zapraszam do wywiadu


Spotykamy się w Mediolanie, w jednym z tych rzadkich chwil, kiedy Lodovica Comello ma wolne: po festiwalu w Sanremo i prowadzeniu Singing in the Car, aktorka, piosenkarka i prezenterka powraca na czele Italia's Got Talent.

Ona i jej mąż Tomas Goldschmidt,  w dniu 1 kwietnia będą obchodzić drugą rocznicę małżeństwa, jesteście jedną z najbardziej prywatnych par. Dlaczego?

"Ponieważ wybrałam pracę, która stawia moje życie w świetle reflektorów przez większość czasu. Wydaje się, że mam prawo do zachowania intymności przynajmniej w moim życiu osobistym. "
Dlaczego wzięliście ślub niemal potajemnie w San Daniele del Friuli, w obecności jedynie przyjaciół i krewnych?

"Dokładnie. Wzięliśmy ślub z wielką prostotą, dzieląc ceremonię tylko z ludźmi którzy zawsze byli bardzo blisko nas, i rodziny. I to sprawiło , że był  tak wyjątkowy i wspaniały. "
Jaka jest Lodovica Comello?

"Szczodra, zarówno w miłości jak i w przyjaźni. Nie boję się natychmiast dawać zaufania ludziom, bo lubię czuć się dobrze z ludźmi. "
 
A w miłości?

 "Zdecydowanie: Kiedy jestem zakochana włączam  mój piąty bieg. Jest bardzo romantyczny. Każdy dzień z Tommym jest dla mnie  jak Walentynki: Uwielbiam być w w centrum jego myśli. Prawda? Dla mnie najważniejsze jest dobre samopoczucie i spokój Tommy-ego . on , tak naprawdę, okazuje mi miłość codziennie, ale ma jedną wadę  jeśli chodzi o romantyczność . To nie jest typ, który daje ci bukiety królewskich róż bez okazji. Niestety. Choć wciąż mam nadzieję. "
 Wydajesz się idealną żoną ... masz wady?
 "Aby zrównoważyć moje zalety teraz wada : jestem maniakiem porządku!. Wszystko musi być na swoim miejscu w domu, w przeciwnym razie staje się nerwowa i nietolerancyjna. Dla ludzi którzy są ciagle blisko mnie, czasami może być to ciężkie do zniesienia. "

Myślicie  o dziecku?
"Tak. Z pewnością w przyszłości oboje chcemy założyć rodzinę, ale nie teraz. Pobraliśmy się wcześnie, nie chcemy natomiast  stać się bardzo młodymi rodzicami. "


 Co sądzicie o wywiadzie ? Według mnie możemy się z niego dowiedzieć trochę o życiu prywatnym Lodo co nie zdarza się często.

1 komentarz:

  1. Wywiad jest bardzo ciekawy :D Można się naprawdę dużo dowiedzieć o prywatnej Lodo :D

    OdpowiedzUsuń

Czy podobał ci się post ? Napisz swoją opinię w komentarzu 1 opinia = o wiele więcej motywacji do kolejnych wpisów, więc nie wahaj się i komentuj każdy wpis ! :)