sobota, 1 lipca 2017

Wywiad podczas Wind Summer Festival

Sanremo zrobiło to ponownie. Festiwal dał restart muzyczny jej kariery w ostatnich miesiącach. Mowa oczywiście o Lodovice Comello! Davidemaggio.it spotkał ja za kulisami Wind Summer Festival, Lodovica będzie gwiazda jednego z czterech dni festiwalu i wystąpi z 50 shades of colours.

Lodovica, lato będzie twoje?

To będzie gorące lato, szczególnie biorąc pod uwagę okoliczności. Latem moja muzyka rozniesie scenę w Udine podczas koncertu, na który czekam, bo będzie to w moim domu, a następnie czas na wakacje. Myśle ze na nie zasługuje.

Jaka jest według ciebie piosenka tego lata?

Stałe słucham teraz Lorde, ta piosenka mocno mnie uderzyła.

A jeśli zapytam o letni hit twojego życia?

Bardzo niedawno, bo w zeszłym roku wyszła cudowna piosenka Can't stop the feeling Justina Timberlake'a.

Jak twój rozwój muzyczny? Bo jednak Sanremo zobowiązuje.

Mam szalone pomysły odnośnie muzyki. Sanremo było niesamowitym doświadczeniem i chciałabym je powtórzyć. Cieszyłam się jak szalona i doznałam mnóstwa inspiracji, Wiec teraz pisze. Praca wre.

To prawda ze poprowadzisz Xtra Factor?

Xtra Factor? Nic mi o tym nie wiadomo.

Pojawiły się takie pogłoski, ale miałem racje by zapytać obiekt plotek.

Ja dowiedziałam się od ciebie, w każdym razie nic o tym nie wiem.

A co teraz?

Mam nadzieje ze uda mi się zakończyć te płytę.

Kiedy wyjdzie?


Jeszcze nie wiem. Mam nadzieje ze jak najszybciej. W tym roku miałam mnóstwo zabawy z telewizja oraz muzyka, a teraz czas skończyć prace nad kolejnym albumem. 

Link do wywiadu: https://youtu.be/mB2KgwE9u_Q

2 komentarze:

  1. Świetny wywiad i tłumaczenie! Cieszę się, że Lodo dalej pracuje nad płytą i mam nadzieję, że wyjdzie jeszcze w tym roku. Również tak samo jak Dudu lubię piosenkę Can't Stop the Feeling.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się doczekać nowej płyty!

    OdpowiedzUsuń

Czy podobał ci się post ? Napisz swoją opinię w komentarzu 1 opinia = o wiele więcej motywacji do kolejnych wpisów, więc nie wahaj się i komentuj każdy wpis ! :)