czwartek, 5 stycznia 2017

Lodovica Comello: Ćwiczę do Sanremo


Lodovica Comello jest twarzą programów TV8 "Singing the car” i "Italia’s Got Talent". A teraz także fruilijską piosenkarką, która wystąpi na Festiwalu w Sanremo. W rozwinięciu posta: zdjęcia oraz tłumaczenie magazynu.


Ćwiczę do Sanremo dzięki karaoke w samochodzie. 
Stała się rozpoznawalna dzięki Francesce, przyjaciółce Violetty w serialu Disney’a, który podbił serca dzieci i dorosłych na całym świecie. Ale Lodovica Comello to o wiele więcej. Ta dziewczyna z San Daniele del Fruili mając zaledwie 26 lat ma już na swoim koncie dwa albumy (Universo i Mariposa), jest prowadzącą dla Tv8 programu dla artystów "Italia’s Got Talent" oraz dla dzieci "Kids’s Got Talent". Wystąpiła również w filmie Fausto Brizzi "Poveri ma Ricchi", teraz przygotowuje także kolejny sezon programu "Singing the car", karaoke prowadzone w samochodzie, w którym biorą udział także osoby sławne. Ale to nie koniec: w lutym wystąpi na Festiwalu w Sanremo konkurując z 22 sławami. 

Lodovica jakim cudem jesteś w stanie robić to wszystko? Jestem pracowita i bardzo lubię ten rodzaj pracy. 


Kiedy zrozumiałaś, że chcesz zostać artystką? Już jako dziecko uwielbiałam udawać, że jestem gwiazdą. Stawałam przed lustrem ze szczotką i suszarką w ręku i śpiewałam. Jako sześciolatka poprosiłam tatę, aby zapisał mnie na lekcje gitary. Najpierw klasyczna, a potem elektryczna. A potem? Zaczęłam uczyć się tańczyć i recytować w Udine. Uczestniczyłam w szkolnym i parafialnym chórze. Po ukończeniu szkoły zaczęłam brać to wszystko na poważnie i dlatego postanowiłam zapisać się do MAS w Mediolanie. Akademia dla młodych talentów w stylu "Jak zostać sławnym"? Dokładnie. Później nastąpił wielki przełom. Udany casting do roli w międzynarodowym serialu "Violetta". Musiałam przeprowadzić się do Buenos Aires nie znając języka. Argentyna zmieniła moje życie w każdym stopniu, na planie poznałam Tomasa, który pomimo niemiecko brzmiącego nazwiska Goldshmidt jest w 100% Argentyńczykiem. Zakochaliśmy się w sobie i... pobraliście się 1 kwietnia 2015. Był to bardzo odważny gest. Po zakończeniu "Violetty" Tomas miał co robić i choć był bardzo przywiązany do swojej ojczyzny postanowił wrócić do Włoch razem ze mną. Nie wiem czy ktokolwiek by to zrobił, zawsze będę mu bardzo wdzięczna. 

Po sukcesie zawsze jest pora na tę pierwszą krytykę? Tak i na to przyszedł czas. Na przykład podczas kręcenia filmu, Brizzi powiedział "Lodo trochę mniej!". Byłam przepracowana i chciałam wyglądać naturalnie.

Co słychać w telewizji? Faktem jest, że jestem wdzięczna "Singing in the car", którego przygotowujemy drugi sezon, oraz "Italia's Got Talent", który powraca na wiosnę, ludzie mogą się do mnie powoli przywiązywać. 

W lutym twój wielki debiut w Sanremo. Gotowa? Myślę, że tak, jestem szczęśliwa, ale trochę się boję schodów. Nie można opatentować wjazdu na kołach? 


Zdecydowałaś już co ubierzesz na Ariston? Jeszcze nie. Mój znak rozpoznawczy to kolory, szczególnie czerwony. I kocham szerokie spódnice: są bardziej elegancką wersją mojego wyglądu oraz nadają się na każdą okazję. 

Twoja piosenka nosi tytuł "Il cielo non mi basta". Czy jest jakaś rzecz, której jeszcze nie masz? Mogłabym być Papieżycą Joanną... żart! Chciałabym stworzyć nową muzykę, tak jak to miało miejsce w przeszłości. A oprócz pracy? Moja ogromną pasją jest zajmowanie się siostrzenicą Mią, ma 2 latka. Jest córką mojej siostry Ilarii. Inne pasje? Spacerowanie po dzielnicy artystów Brera w Mediolanie, kupiłam tam pudełko Penelli i odnalazłam piękny obraz. Oczywiście kocham jeść, zwłaszcza polędwicę wołową w argentyńskiej salsie przygotowana przez mojego męża.

Zdjęcia z magazynu: [klik]. 

Co sądzicie o artykule? Podoba wam się tłumaczenie? Chcecie częściej czytać taką prasę? Wiedzieliście, że Lodovica wystąpi na festiwalu w San Remo albo, że bardzo uwielbia czerwony? 

1 komentarz:

  1. Post jest świetny! Takie tłumaczenia są bardzo dobre i mam nadzieję że będą się pojawiać coraz częściej ponieważ nigdy wcześniej nie czytałam przetłumaczonych artykułów o Lodo gdyż nie znałam żadnego bloga który by to robił. Dlatego znalazłam wasz i jestem szczęśliwa gdy widzę nowe tłumaczenia. Ten artykuł jest ciekawy i nie wiedziałam, że Lodo uwielbia aż tak bardzo czerwone ubrania ♥

    OdpowiedzUsuń

Czy podobał ci się post ? Napisz swoją opinię w komentarzu 1 opinia = o wiele więcej motywacji do kolejnych wpisów, więc nie wahaj się i komentuj każdy wpis ! :)